god jul och gott nytt år.

det är väl så man säger
GOD JÄVLA JUL  & GOTT NYTT SPÄNNANDE ÅR.

jag åt julbord igår. Min klänning blev färdig i sista stund , och fick till och med lyckad respons!
slänger kanske upp en bild någon gång ..om tomten ger mig en kamera.
nu ska jag vara ärlig. Jag gillar inte julbord!!!
känns lite sådär lagom otacksamt att skriva så, när man har blivit  bjuden på ett av sveriges tydligen finaste julbord.
men jag kan inte hjälpa det... jag tycker att det känns som ett hop plock av allt man kunde hitta i köket, inget passar ihop och om man inte gillar sill (som de flesta dödliga faktiskt inte gör????) , så finns det inte så himla mkt mer som erbjuds.

men men. jag är tacksam iaf. Godis bordet var till behag.

ser fortfarande fram emot att min ork ska komma och ta mig till pizza-himlen.

nu ska jag spela harpan en liten stund tills jag faller i koma.


FÖRRESTEN!hur KUnde jag?? vet inte, men jag har glömt att berätta att min älskade nathalie har rest till Norge.
Hon ska vara borta från mig i ungefär en månad eller något .
Det känns lite overkligt och väldigt sorgligt.
Nu ska jag leva i ensamhet och bara tycka jättesynd om mig själv.
hoppas att hon kommer hem med en stor kapsäck innehållande dyrbar kosing.

jag tänkte även möblera om här idag, och måla den där äckligt vita väggen.
jag ska ju göra en hel massa saker idag tydligen?!
det är nog bäst att jag sätter igång och sover nu, så att jag sedan kan vakna och gå upp och utföra desa viktigheter.

PEACE

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0