Godkväll!

Jag är totalt inne i dimman ikväll... sjukt trött.. men ska försöka slänga ihop några rader innan jag slocknar...

Åkte direkt till uddevalla idag efter jobbet, för att gå på p-möte på det andra jobbet... det var verkligen roligt att få träffa alla mina carlings kompanjoner!


igår när jag stod på goldmine och inte hade något att pyssla med, så ritade jag upp lite mönster till en klänning jag ska sy! Har fått en sjukt bra idé, som jag hoppas blir lika bra i verkligheten.....

näääe... detta går inte... jag kan inte komponera orden för fem öre... måste hinna skissa lite mer mönster innan jag somnar , så detta får bli sista raden! sov gott mina vänner. pussåkram

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0