hej jag heter lisa

det jag gör allra allra bäst, det är att springa runt och yra.
Jag är en rastlös person och inte så lätt att tillfredställa.
jag vill ha roligt hela tiden och att skratta, det är något jag mår bra av.
om någon lägger sig i blir jag oftast irriterad, för jag vill helst klara mig själv.
istället gör ärliga personer med humor och livsglädje mig lycklig.
Mina tankar är ofta ganska invecklade och djupa, men i grund och botten ganska smarta.
det är inte många som förstår mig, men de få som gör det räcker gott.
Somliga tycker att jag är trög. Och kanske svävar jag ibland iväg en aning.
jag har bra sidor och dåliga sidor. ibland lite manisk i mitt beteende.
Jag vet inte varför jag skriver, men jag tycker om att skriva och
kanske ska jag skriva en bok en dag.


Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0