hej tisdag

Idag kom Julia hit på besök! vi åkte till Överby.. fikade och handlade de sista julklapparna...
när vi numera inte träffas så ofta så har man väldigt många tankar inom sig som måste få florera fritt när vi väl ses.
DÅ blir det mycket tjat och prat och  skvaller .. men absolut mycket trevligt.

nu har jag städat hela lägenheten, tänt massa ljus och tagit ett glas rött...Nathalie kommer hem om någar minuter, och jag hoppas även hon tar sig ett glas, sätter sig bredvid mig och berättar hur hennes dag har varit. det låter som vi är gifta.
men man kan nästan tro det.
Jag har till och med rensat hennes stoooora låda med skit & dylikt , och slängt allt förutom räkningar å sånt...
Det hade jag inte vågat göra med någon annans låda.


nu kom hon! puss


Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0