hello fuckers

Jag tror att livet har en verklighetsbaserad mening, som går ut på att hitta sin själsfrände.
Jag undrar om min själsfrände är en människa ? eller kanske är det min kära dator som egentligen är den jag letar efter i hela mitt liv. Den har inget att klaga på eller säga till om. jag får bara göra vad som helst jag vill med den. det känns rätt gött.-
eller så går allt egentligen ut på att man ska hitta sig själv? ok, nu låter jag djup , men i ärlighetens namn så tror jag faktiskt att det kan vara så enkelt.
om det nu är så lätt. ..

vi får väl se!!
undra vad som händer sen när man hittat sig själv ... jaaa, då blir man antagligen gammal... gråhårig.. . rynkig.. stel och rullstolsbunden.... sen somnar man sakta in i sin säng på ett hem.
jag vill nog itne hitta mig själv. aldrig. jag ska leva i tre hundra år.

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0