hey there


jag som trodde att jag skulle ligga i soffan hela dagen,.
det visade sig att jag var på helt annat humör i morse...
Jag gick ut och tog en lång promenad tills jag inte visste vart jag var någonstans.
Då fick riddaren ida komma på sin vita häst och rädda mig från att drunkna i regnet.

sen gick vi och provade massa kläder för att fördriva lite tid...
jag lyckades till och med falla för ett par jeans från barnavdelningen på lindex..
Haha. ..  dom va skitsnygga ,enkla och dessutom gick dom inte på mer än 200 sppänn!
dagens klipp skulle jag vilja kalla det.
nu återstår bara lite fix och trix med symaskinen ... såklart....

 
Status:
 försoffade framför tvn med en enooooormt stor godispåse  , chips , cola .
det känns som söndag.
fast det är måndag. jag veeet.

Och måndag idag är den ÅTTONDE december.
vilket betyder att mina söta vänner Julia Sjöholm och Amanda Andersson fyller 19 år!
Stort grattis till er tjejer!



så varsågod här får ni en fin teckning som jag har målat alldeles själv.

nu ska vi forsätta bli tjocka så vi slipper frysa i vinter.

aviedersen

Shoot baby!
Postat av: amanda

haha vad söt du är lisa! hörde ett rykte om att jag var med på denna blogg så fick kolla efter =)

hoppas allt är bra med dig..:D en stor apkraaam just for you!

2009-02-12 @ 09:50:50

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0