Nu närmar det sig!!!

För några dagar sedan passerade vi den magiska gränsen, då vi kan börja tända ljus och ställa upp tomtar (alla förutom jag, för jag hatar tomtar) . vi kan äta pepparkakor med gott samvete , dricka glögg med alkohol utan ångest, jag kan börja säga GOD JUL till mina kunder slå in paket och steka köttbullar. . det luktar apelsiner och kryddor överallt och vitt pulver täcker gatorna. Barnen väntar på tomten och skriver önskelistor långa som kvittona på ullared. ,...

YES

julen är trots allt rätt mysig....

idag ska jag köpa en julkalender och hänga ett paket på varje dag till mina två vänner.
De förtjänar det , och idag känner jag mig givmild som tusan!!!!

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0