tjaooo

nu har jag ägnat i stort sett hela dagen åt att lösa korsord, sudoku, å annat pyssligt... in emellanåt har jag ätit några köttbullar och en och annan chokladbit.. 
en ganska traditionsenlig juldag skulle jag vilja påstå,... förutom att det inte blir någon alkohol för mig till kvällen..
istället blir det sängen och ännu mer tantig huvudträning...
rätt gött ändå.
Mitt under ett sudoku maraton tidigare i dag, så knackade det på dörren där nere, och jag undrar...vem fan kommer å hälsar på oss såhär på en röd dag å stööör... men in kommer en glad jim esp . BIG surprise!
vi fick en liten pratstund , innan skulle vidare till Henke å gamla gänget å önska god jul! det var ju inte igår man träffade honom!

vidare...
Jag ska måla lite mer på nathas vägg tänkte jag. det kommer bli Jääääättefint!
sen ska jag sy å tillverka ett halsband, och lite annat små pyssel...
hoppas den lilla orken som finns kvar i mig, inte sviker.
CIAO BELLO

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0