vad hände här?

dunk dunk


nån är jävligt förbannad inne i mitt huvud , han slår mig mot alla existerande väggar.

hej hej .

jag måste säga att det har blivit ganska hemtrevligt och mysigt här i stugan.
jag har byggt en liten hydda som jag förvarar min säng inuti.
väggen är färdig målad , och det har liksom bildats en helhet här inne igen.
jag har till å med lånat emmas rosa high tec dammsugare och städat litegrann.

i övermorgon är det julafton mitt herrskap.
och jag har aldrig varit mindre sugen på något så avskyvärt som julmat.
jag vill inte ha några julklappar eller pepparkakor.
vill helst inte se några tomtar eller höra talas om julöl.
det enda jag vill är att sova. sova tills i över över över över över över över över över ......OSV....över över morgon.


oj oj oj vad pessimistisk jag låter. förlåt, men min negativa skrivarsida tog över där för ett tag.
nu blir det läggdags så att jag orkar gå till bussen i morgon bitti.
jag undrar ifall någon har lust att hjälpa mig att boxera min bil till jockes verkstad?
stavas boxera med X? boksera. bogsera. ? skit i.....
för här utanför kan den ju helst inte stå och förbli orörd och utan kärlek hela julen.
stackars stackars bilen.
men jag ska iaf skänka en liten klapp till herr saab.
lite tejp ska han få, för att lappa ihop sin backspegel med.
den ser så sorglig ut när den hänger sådär ledset mot bildörren..

okej.  nu svamlar jag. jag är glad även om det gör ont i huvvet å i hela kroppen.
så glad så att jag kommer drömma fina fina drömmar i natt. jag känenr det på mig.
 god natt nu då

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0