well... some thougts...

nathalie sprättar jeans.
det är inte viktigt, det tar jätte lång tid, det är samma sak om och om igen. och de kostade henne circa 49 kr.

frågan är, varför utstätter hon sig själv för denna självdestruktivitet?

jag vet inte... och jag vågar inte heller fråga med risk om att få en sprättare i pannan.
jag ligger i soffan. funderar ovanligt mycket i natt.
kunde inte få mig själv till att somna , och då knackar  tankarna på dörren. ikväll är det intressant...

vi är tröga. och vi fattar ingenting.
nathalie fick äran att välja orden och det resulterade i en intressant teori....
hon tror att om man gör som alla andra ute i världen (?) , lägger sig ner. tar några djupa andetag och blundar. då somnar man nog så småningom. Men varför kan vi då inte ta denna teori och förverkliga den?
det kan jag inte heller svara på tyvärr. men sen så är jag inte i mitt rätta tillstånd att svara på frågor klockan halv fyra på natten. Jag väntar tills imorgon och innan dess ska jag be om svar från något högre väsen.

jag återgår till mina tankar då...
Jag funderar på förhållanden , på kärlek och på livet.
okej. inte så intressant.
men det är ju faktiskt sant att ALL vår hjärnkapacitet går åt till att fundera kring nämnda kategorier,  varje minut under vårt vakna tillstånd.
jag undrar ,och förstår inte, varför vi lägger ner så mycket onödig energi till att försöka bygga upp en drömvärld inombords, som i de flesta fall ändå raderas och förändras i samma takt som nathalies jeans blir allt mer trasiga.. (jag börjar bli orolig för om hon stuckit sig själv där nere i sängen, för hennes ord har dött ut och jag hör inga tecken på liv)

shit alltså, jag orkar knappt med mig själv i sånna här situationer. JAG TÄNKER FÖR MYCKET. och NU, precis nu. ska jag sluta med det och lägga mig ner och blunda. andas djupt och fundera på absolut Ingenting.

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0