s l e mm i g t

Blev inget käk, orkade inte ens resa mig ur soffan..

Har gjort om lite här i bloggen, det blev då ganska mycket smakligare får jag medge :)

Köpte föresten massa nya dukar , akvarell och oljefärger förut där ute i orust .  Så nu ska jag börja måla lite igen tänkte jag! Det var ett bra tag sedan jag gjorde något kreativt  (förutom att sy då...) Det är verkligen avkopplande, men tyvärr är jag för lat för att plocka fram penslar , olja, färg, duk bla bla... 

well welll... Vad ska vi prata om. . Min kamera är ur funktion. inte kul

Nu har jag två dagar kvar av mina tre lediga dagar. Underbart! 

Nu så, nu blir det en cigg, sängen å läsa bok.. (jag röker Inte i sängen) , hoppas jag kan somna i natt utan att bli väckt av min jätte störande, slemmiga hosta som hållt mig vaken i tre nätter irad... UH.
                   Inhandlade iofs lite host medicin förut på apoteket,. Det fanns tre olika smaker att välja mellan; Anis/lakrits, eucalyptus och choklad/körsbär (!). VAD ?, choklad /körsbär? Det låter ju helt weird, som en paj eller någon fransk, jätte sliskig efterrätt !! Varför inte göra någon med typ päron smak? Eller jordgubb? Eller chips,  citron, kiwi, smultron, eller nått?? ossssvvv... Det finns ju HUUR många smaker som helst, som måste smaka (eller åtminstone LÅTA) bättre ..
                    Jag gillar faktiskt inte anis. Det är väl sånt man har i bröd? Och lakrits är väl inte så gott att dricka? det ska man ju tugga i små svarta klumpar eller i långa stänger!! Eucalyptus blir starkt och smakar nog ungefär som en shot sån där äcklig sprit utblandad med vatten, som man får på rhodos? Så jag valde faktiskt den där äckliga smaken.. röda bär och bruna fläckar. Den var helt OK. Otroligt nog. .


time for beed......

sleep well folks 

seee you


Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0