Bortaaaaa

Klockan är 10.00 och för bara några minuter sedan åkte Andreas iväg till Norge..
Känns piss, men som tur är, så är det soligt och härligt här även fast min sol har åkt iväg.

Två veckor kommer gå sjukt segt utan dig! 


Men för att få något annat tänka på så sitter jag här och väntar på Wendy och Martin. ska ut och sola och bada någonstans. Måste passa på att få lite färg nu när man väl är ledig.



Andreas och Wendy.. De finaste jag vet :) Bilden är från Liseberg för några veckor sedan! Riktigt härlig dag !!




Julia, min kära bäste frisör, har fått äran att göra massa blonda slingor på mig nu i veckan...
Får se hur det blir !! Ska bli gött att göra lite förändringar , då min nuvarande utväxt leder stort..

måste använda silver schampooo från joico Som är det bästa jag någonsin testat!
När jag blev blond förra gången, från att ha varit helt svart i huvvet, så blev det såhär ljust av den lila sörjan..





lite brun man var förr i tiden ! .. nu blir det ut i solen å pressa !!
HA en FIN och SOLIG dag everyone ! Peace!


Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0