God kväll

HOOLA !

Igår uppenbarade sig en very wellness day... thank god... och syster Mimmi !

Tyvärr startade den dock inget vidare.. kuggade på uppkörningen såklart.. men förväntningarna var ju inte direkt så många. besviken, nja. jag klarar mig nog en månad till utan körkort när jag ändå levt utan i 18 å ett halvt år :) blää..hh...

Som plåster på såren utnyttjade vi min student present som jag fick från lillsyrran ! 
80 min massage på city spa , därefter middag på kvarters ... bortsett från en jävla massa Sås, så var de rätt gött.. kvällen slutade med bio, sex and the city ...  2 å en halv timme av  prada, skvaller, NY,  louis vuitton å litervis av sex var väl ungefär de bästa sättet att avsluta kvällen ... Tack mimmi för en super bra dag :)


Idag har jag gått upp tidigt. Min kära syster vaknade bredvid mig, å tillsammans gick vi upp å käkade frulle...
Sedan bar det iväg på en kort visit på sjukan, å sen släktkalas hos moster å kusinerna..
kul kul kul å mycket underhållande att se å höra er  släkten,, men efter ca två timmar får man tyvärr nog av tjöt å kassa skämt..... åkte hem.. ensam.. buhu.. första natten att sova ensam sedan andreas åkte till Norge.. men nu återstår bara en vecka av saknad,.. får se till att stå ut några dagar till!

I morgon blir det fint väder antagligen, grilla sola å bada står på schemat.. Ida från trollywood kommer på visit å vi ska på äventyr .


Min kära moster har en stor bokhylla. Jag lånade ungefär ett ton böcker så jag har iaf något att göra nu i natt och några veckor frammåt.. måste skrida till verket och hugga tänderna i den första ... "Den jag aldrig var" av Majgull Axelsson..

hmm ..  Är verkligen inte mycket för böcker egentligen.. Föredrar hellre mina Kalle Anka tidningar som dimper ner i brevinkastet en gång i veckan ! Befriad från massa onödig text och slipper tänka onödigt mkt....
  Men in emellan åt har jag allt kommit över en och annan goding..  "Patient 67", av Dennis LeHane.. Psykotisk bok om ett mentalsjukhus.. vad är sant och hur vet man att man egentligen inte är galen och att allt bara är ren inbillning i form av hallisar? uuhh man blir helt jävla galen! read it !

Soo , bara att sätta igång å ta sig in i en ny värld!!
 
ciao ,

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0