God middag ?

Tog en tur till Götet sådär på morgon kvisten . Frida skulle på jobbintervju på Holywood, ! Så jag var bara med och var sällskap! Hoppas hon får jobbet, de skulle meddela henne idag eller i morgon!

Personalfest i morgon.
Vi får väl se vad orken leder till.
Känner mig sådär halvsugen på att dra ut till Lysekil.
Ska jobba på torsdag och hela helgen så..

Fjordfestivalen börjar på torsdag har jag för mig..

Gött att något händer i vår avdankade stad...

varför säger man "god middag" egentligen, jag menar , hur vet man att den man pratar med ska äta en GOD middag? Han kanske ska äta något jätte äckligt, typ lever gryta,  till middag. det är konstigt.
Man borde säga typ, smaklig middag? Eller bara middag. eller God dag istället. det låter bättre faktiskt.


fan, jag måste gå och köpa mer tyg till min klänning. den har legat där hallvfärdig på hyllan ett tag och bara väntat på att jag ska sticka nålar i dess tunna skinn. Någon dag, jag lovar.

tio i två..

tre .

Sen händer inget .

kanske ska åka till Trollhättan och hälsa på Nathalie idag? Ja, det tycker jag låter som en bra idé!
tjo, det kör vi på. nu ska jag sätta min plan i verket.
'

tjopp tjupp


Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0