R u b i k s k u b

Idag har min energi gått åt vill jag lova. Jag har varit på "utflykt" som man så käckt kan uttrycka det. Innebörden är inte riktigt den samma... Eftersom min lilla syster är helt torsk på att fynda och köpa massa onödiga prylar, så har hon tjötat om att åka till kärringparadiset , named Ullared ett tag..

Vi orkade tyvärr inte ta bilen så långt, så det fick bli en trip till GÖKsäter, (hör bara på namnet ) någonstans ute på Orust , Henån, bla bla..  Har aldrig varit där förut, men har hört att det ska vara ungefär lika hetsigt och galet som Gekås, men där misstog vi oss!! Fy satan. Stället hade väl ungefär en tjugondels yta av Ullareds. uuh... Men jag hittade I allafall lite disktrasor, sköljmedel å sånt där annat nödvändigt som behövs.. DESSUTOM hade dom ett stort utbud av tyger!! Jag hittade ett helt underbart tyg som jag har börjat sy en klänning av! Får väl lägga upp en bild på resultat senare. den blir nog söt!

Därefter körde ja vidare till Mollösund där vi gick runt å kikade i de små bodarna på bryggan.. Det blåste å var ritkigt kallt, annars hade det kanske varit mysigt..

På hemvägen stannade vi på torp och käkade Taco buffé på obs resturangen... gött me lite käk efter en hetsig å hektisk dag me familjen inpå sig!

svårt att undgå tjafs när alla fem sitter i samma bil.. men vi hade det ganska mysigt ändå tycker jag :)

klockan har hunnit bli en del.. å det har börjat kurra i min maage..
gonna get some food.. be right back,  !


Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0