ready or not . .

Idag betyder Ytlighet .


babbel om viktigheter, nonsens.

Jag tror att det uppdagas inom kort, alltså, jag tror att vi kommer börja med att sluta leva.

Celebs har väl ändå också mensvärk, skrikiga ungar, och sömnsvårigheter.

Uppdraget blir att försöka få sig själv att somna, att genomgå en process av inre bilder. 
Ett slags Symboldrama. 

his words , killing me softly



Idag blir en BRA Dag :)

Nu ska jag ut och greja i min trädgård. kanske plantera en blomma eller något. Jag ska klippa gräset tror jag. för det är långt. sen ska jag måla om trädgårdsmöblerna. och lite senare kanske jag ska kratta grusgången.. klippa häcken, och just det ja. tvätt tid idag. jag måste tvätta ungefär 4 maskiner. Jag har att göra idag. det ska bli en bra dag. innehållsrik.

jag är en lögnare. jag har ingen trädgård. och om jag hade haft någon, så hade jag hatat att påta i den. jordig? nej tack.
jag spelar spel med mig själv i min hjärna. men vi kan låtsas ju. . Jag tror att jag hade haft trevligt i trädgården, om jag hade varit den typen som var intresserad av blommor och gräs.

Have a nice day.


Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0