dröm sömn

sov i uddevalla i natt...försov mig i morse. såklart..vaknade tjugo i elva å börjar tio...i trollhättan..
paniiiiik....... å inte nog med att vakna ensam i en ihop packad lägenhet som luktar damm , försovd och stressad å hungrig.. nä, dessutom så var det svin kallt ute och jag hade ingen mat över huvud taget i mitt kylskåp.
det enda jag hade var ett glass paket och några frusna hallon.. å det åt jag å andreas upp i natt. .mmmmmmmm
inte en krona har jag heller, så jag kunde inte käka något på jobbet heller... så hungrig, ja det fick jag vara hela dagen..
men sen räddade emma min dag å bjöd mig på en överbliven pizza slice ... då vände lyckan och sen kom nathalie hem och humöret nådddddddde sin topp.
har hört att semlor är ganska populärt sådär på vissa tisdagar.. varför?  skit äckligt med en torr bulle å grädde. blä.
förresten. så är jag skit trött nu. å jag vet inte vad jag snackar om. kanske borde spara vårt firande tills gryningen istället.
men då blir det inte riktigt samma sak. varför ska vi fira förresten? jo DET ska jag tala om. någon annan gång.
i morse åkte andreas till norge i vanlig ordning.... jag undrar vad du tänker på nuuuuu.......... hoppas du mår bra .....
well well det finns bildbevis.
peace

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0