alltså...

alla vet ju liksom att man blir ungefär som sina fölräldrar... eller aa, de har ju vanligtvis ganska stor inverkan på hur vi beter oss och handlar i olika situationer....
men alltså, vissa föräldrar förstår jag mig INTE PÅ!!!
tex , förut var en pappa och hans son här inne och skulle handla byxor elle rnått... jag hjälpte dom i säkert en halvtimme.. och jag försökte få kontakt me sonen å fråga va han ville ha för modell osv.... men han kunde inte prata verkade det som.. föör innan han knappt hann säga något, så avbröt hans pappa och berättade att "såhär vill han ha det... " jag ätnkte..aaa men då kan han väl säga det själv dÅ??? sluta lägg dig i liksom.. men det fortsatte i samma sak hela tiden..
OK, kanske att han älskade sin son så mkt så att han ville sköta allt åt honom , men hur fan ska han kalra sig själv i framtiden???
UTAN en egen vilja eller utan att ens våga säga vilken sorts jeans han vill ha,...
kan fan inte va lätt att uppfostra nån.

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0