i'm back

har vart lite bloggtorka det senaste eller hur man ska uttrycka sig... men iaf, nu lär det bli lite fler skrivna rader hä de närmaste veckorna...

Klockan är inte mer än 07.43 och jag ligger vaken och kvider i min ensamhet. För ungefär sex timmar och fyrtiofem minuter sedan så infann sig den alltid lika fruktade måndagen. dessvärre så innebär måndag vartredje vecka att vårt grannland är hatat av ingen mindre än MIG.

jävla norge. .... men nu blir det jävligt mkt jobb och träning i två veckor...
förresten så fick vi en lägenhet igår också, så nu ska jag försöka sälja lite möbler å sånt..
har en ungefär fyra månader gammal skinnsoffa och matbord å stolar osv, som jag vill bli av med. så är det någon som är sugen så är det bara att hojta till....




Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0