KICK OFF

ska försöka sammanfatta helgens upptåg lite kort här...

har tillbringat lördag-söndag  på Rockafeller i OSLO. 
 sov fick vi göra på ett fantastiskt fint hotell, Clarion.

Hela lördagen gick vi runt till olika brands och visningar, och fick se alla nyheter som kommer komma in under vinter/vår 09. riktigt schyssta grejjer vill jag lova!
senare på kvällen blev det middag och världens partajj på rockafeller .
där spelade även turbonegro och soundtrack of our lives.
GRYMT bra dag, var dock fruktansvärt trött frammåt natten, så jag gick hem å däckade på hotellet kanske lite för tidigt...
Fick iaf massvis med beröm för min klänning som jag hade på mig!
(den jag sydde om av sjalen från vandals) . det va roligt =)



här är Hanna i mini bussen på väg up north




chillar lite i väntan på LEVI'S visning




LEE hade en skön jeansklänning på gång! de gillar vi.



varje märke hade ett rock band eller rockstjärna som tema, detta var LEE's
framförande i form av ELVIS ! han är en härlig man han. jävligt gammal nu också




mackan vår regionschef chillar i soffan hos Frank Dandy,



Grabbarna från Frank Dandy superwear! de hade en lite annorlunda  , dock underhållande presentation...



åter en bild på vår elvis,



Miss 60's säljare demmonstrerar nya  tvätten , . radio... shysst stämmning
med hippie anda... här började de bjuda på bärs.. det höjde stämmningen ytterligare :D





efter att vi kikat på de flesta labels på rockafeller, så gick vi vidare till Carlings på storgatan , oslo. (den första butiken som öppnade för hundra år sedan) . där hade iaf DIESEL sin visning... å den såg ut ungefär såhär... här stod vi och trängdes alla carlingsmänniskor från sverige... norge, finland polen å övriga vet jag inte vart de tog vägen ..



diesel..



jag och Hanna myser nån stans



frammåt kvällen blev hanna såhär snygg :D



den här bilden gillar jag. så himla snyggt!!! hanna å andy



trodde inte det var möjligt, men jojo...miche  å evelina från götet plockade fram ett ännu bättre humör än tidigare.. där ser man. det finns inga gränser  =D



OLA å gänget fick priser för deras insats. congrats!



emma också. Grattisgrattis



högsta hönset höll lite tal före banden skulle uppträda.



SÖNDAG:...tandkrämen hade vi såklart glömt hemma, men lyckades få lite påväg ut från hotellet..åå jaa  ... vi passade på att polera lite, påväg till rockafeller ...



vid frukosten var vi så här pigga och glada. hannas smile är inte fejk. nejnej. 
gött me käk iaf




slutt på denne trevlige helgen!!!
orkar inte lägga upp fler kort, men de kommer. hanna har bättre :)

har haft grymt skoj iaf !!


Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0