sugen eller

har fortfarande kvar de där kupongerna till bion som mamma var så snälll å skänkte till mig.
nu blir det väl bio då i morgon kanske istället... .. fast utbudet på filmer är väl inte sådär jätte bra just nu känns det som..
well welll återstår å se.

lyckas aldrig komma isäng itid nån enda gång. konstigt att man lider av kronisk trötthet. no

snart fyller jag år =)

nu va filmen slut, så nu blir det jäkligt jobbigt alltså.. måste flytta min lata röv ungefär en meter till sängen.. tanken har slagit mig att kanske somna kvar i soffan.. men då vaknar man väl i natt å har ont i hela kroppen:(som om de inte vore nog me äcklig träningsvärk då)
oohja, jag ska träna min hjärna  me lite korsord innnan ja somnar. fan nu flyttar jag mig .

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0