ÅÅÅÅÅH..........

alltså, inte ett  sånt där "åååhhh" som på ett jobbigt å störande sätt. utan ÅÅÅÅHH på ett bra , avslappnande och lyckligt sätt !!

YES . så är det.

Idag har jag jobbat ...slutade vid åtta.. inte en människa som var sugen på lite shopping idag...
Det var ensamt, segt å en mycket trög dag. men  trots missödena gick det ändå rätt så bra, och dagen flöt ganska snabbt förbi...

Min älskling är äntligen hemma från Norge igen, runt tre i natt kom han å knackade på dörren. då blev jag glad.
å när jag kom hem från jobbet förut, så låg han å väntade på mig i lägenheten....
jag är glad å pigg å uppåt idag!

nu sitter jag här helt ensam å dricker upp gårdagens vin ...(uuh..).... i väntan på andreas som gick iväg å handlade lite mat till mig...
undra vad han köper för något gött.....mmm jag är hungrig....


OKEJ, duschen skriker efter mig. så, hej då.

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0