hujedamig

hopp. denna veckan har varit sisådär på blogg fronten.
 en jävligt deppig vecka innehållande en massa förskräckliga
händelser som man helst hade varit utan.
nu tänker jag ungefär såhär. okej lisa, idag ska jag skriva om något roligt ,
jag kanske kan ljuga lite också.. eller iaf krydda sanningen en smula,
så att det blir läsvärt..
sen kanske jag kan ta en schysst bild
å klistra in också.. hmm.. vafan... vem bryr sig.. jag snurrar .
det flyger hoppar dalar å far . jävla SKIT VECKA.

hur mycket jag än tänker, (å fyfan vad jag tänker också)
så kommer det ändå inte mycket mer
än trög gyttja ut från ... aa, från någonstans där inne.
Jag tror jag har en bagare i magen som har ett jävla projekt på gång.
i alla fall, så lär han bränna sina kära pepparkakor el vad han nu sysslar med,
för jag är faktistk inte sugen.



Jag vill ha en egen måne.
måste tänka lite mer

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0