idioooooooot

 en dag när jag skulle åka till jobbet ,.  så hände en rolig sak.
utanför min lägenhet så har vi hyresgäster en parkering där våra bilar ska kunna stå å sova.

min bil (eller mammas som jag lånar ibland) brukar stå preciiiis utanför parkeringen intill ett litet staket. den täcker inga utfarter eller liknande över huvud taget..och dessutom har den bara stått där ca tre ,fyra gånger... meeeeeeen...

EN DAG då... ja då, när jag glatt struttade fram mot min bil med hopp om en glad dag framför mig, så ser jag en stor vit lapp som sitter fastlämd mellan rutan å vindrutetorkaren. ÅÅHÅH har jag fått nått spännande kärleksbrev eller kanske vunnit något? hann jag tänka tills jag hoppfullt tog upp lappen och läste . då ångrade jag att jag ens hade brytt mig om att läsa den.
det stod: DU MÅSTE VARA EN HELT OTROLIGT KORKAD MÄNNISKA SOM PARKERAR UTANFÖR EN GARAGE INFART. SER JAG BILEN STÅ DÄR EN GÅNG TILL, SÅ RINGER JAG POLISEN OCH BÖTFÄLLER BILEN!!!!

hahahhaaaaaaa..... jag blev helt galen. och frustrerad. vilken människa tar sig ork ,att först och främst sätta sig framför datorn( för jo, det var dataskrivet, antagligen för att han inte vågade avslöja sin identet) och skriva ett brev till någon som stör en så mycket så att man typ önskar livet ur den.
svårt att komma fram och säga hur man tycker till mig personligen? då hade jag ju kunnat förklara att jag faktiskt inte har någon parkeringsplats, för att någon annan alltid står på MIN ruta!!! och att jag är hemskt ledsen för att jag förstört kanske tre dagar av ditt liv. stackars stackars stackars dig åååhååå vad jobbigt det måste ha varit......
 
(den stod faktiskt framför ett garage, MEEEEEEN ungefär tio meter ifrån. så VAD ÄR FRÅGAN?  , aldrig spelat tetris eller?))

Shoot baby!
Postat av: STEFANIE

folk är för bekväma! de ska var alite svårt ibland annars lär man sig inget :)

2008-09-04 @ 22:04:26
URL: http://therestefanie.blogg.se/
Postat av: LISA

Ja määän ja. precis. exakt. ååå jag bara ser den där gubben(trorjag det är) framför mig när han står i sitt fönster å kollar på mig varje gång jag kör iväg me bilen..han bara hatar mig..scary

2008-09-05 @ 22:13:56
URL: http://lisaell.blogg.se/

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0