ett ljus i menlösheten .................

orkar inte ens skriva nått vettigt. . är jävligt arg, irriterad , ledsen å frustrerad.

jävla skitgud, om du nu (mot alla odds) existerar, så förstår jag inte varför du testar våra gränser, får oss att falla, manipulerar , trakasserar, biter oss i tungan, överöser oss med våld,  fritterar våra hjärnceller,  sparkar oss i huvudet och blöter ned våra kuddar.

du gör mig SÅ arg. och SÅ besviken.
alla behöver faktiskt någon.

jag har iofs aldrig trott på dig. men vem fan ska man skylla alla katastrofer på?


Jag vill ägna många stora röda rosor och varma ,varma kramar till mina kära vänner.

Vacker och kostbar är gammal kärlek.
angenäm att röra, som åldrat elfenben.
mjuk som lagrat vin, eller som gobelyster.
Där ljuset dröjt sig kvar, innerligt och länge.



Ni är underbara. (dessutom fastnar ni på bild... hhahhaha nej )


Hej då  äckel dag.  nu vill jag trampa på dig och knäcka dina knäskålar, dra ut dina tänder, och skalpera dig.
jag gillar inte dig. infinn dig aldrig igen, tack.



Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0