SITTER I ETT GULT HUS. MITT i INGENTSTANS:


under heeela den här horribla veckan som passerat, så har jag verkligen sett fram emot just den här kvällen.
jag har läängta röven av mig hem till min familj . ligga å dega å helst inte kunna nås av omvärlden. att få sjunka ner i jorden i en natt . orkar inte bry mig om någon annan i hela jävla världen idag.

MEeeeeen vad tror ni händer liksom.....LYSSNA NU NOGA; för detta är fan sjukt. sjukt typiskt vår familj.
(tänk er den här berättselsen i bilder inom er. de e kul )
 
jag kommer körandes hem från jobbet ,..åå jag var så sjukt trött så jag höll på å köra av vägen ...
jag kör jävligt fort också. dammet  yr runt min gröna fräcka bil.
ÄNTLIGEN ser jag vårat gula hus skymta mellan grenarna. yes , puuhh ... äntligen...  sköönt...sova ..vila... döööö....

^MEN, precis när jag svänger upp på den lilla grusvägen som leder upp till huset, (åååh gissa vad det är jag ser.... )
JO, en massa färgglada prickar yr runt som iidioter ? WHAT?..... aa visst .. det är helt omöjligt.. men ändå möjligt...en hel skara med BARRRRNNNNNNNN:......
JAAA; PRRECIS: EN MASSA UNGAR (närmare bestämt 23 stycken.) springer runt å LEKER någon skitrolig lek utanföör vårt hus. DAIIIIIIIIIMMMMMMM. .. ååh GUUUDD:...... gör inte såhär mot mig. .

åååhåh min mamma å pappa står där och ÄR MED å leker.  alla har så himla roligt å de skrattar och springer runt som  ...aaa ...nått jävelskap.

DÅÅÅ blir jag plötsligt fruktansvärt  förbannd på mig själv. (ja , MIG SJÄLV) jag visste ju fan detta. mamma varnade mig ju senaste igår.. men det hade jag ju trängt bort såklart. varför varvför varrrföööör...

DET VÄRSTA? JAaa.. det kommer här.
alla femtioelva barn (som förövrigt går i min lillasyster klass) ska till råga på allt SOVA i vårat vardagsrum. alldeles under det rum som min säng står i å där jag ska vila i all evighet.
(vilket jag med all säkerhet kan glömma nu... )


SÅ. jävligt kul historia va. HHAHA ??? VISST ÄR DET SKIT SKOJ!! fan kom igen då, lite roligt var det väl? rättt åt mig eller hur? 


Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0