förbannade hals jävel

Det är såhär vi gör, vi människor.

Två val; Ta itu med sina jag eller fly från dem.

Jag vet inte, och har ännu inte bestämt mig för vilken av nämnda vägar vi valde.
Men en brasa gjorde det så mycket enklare. En symbol för att gå vidare.
Och om vi flydde från våra bekymmer eller just tog itu med dem, det vet jag inte. 

Vi behövde nog bara en scen. Där lågorna gestaltade våra känslor.
se föremål lösas upp i intet. Tjock svart rök bli till ett med vindarna.

Inre lugn. Inre ro. Inre frid.
Att det kunde vara så enkelt?!



Synd att det numera är förbjudet att bränna människor på bål.
För det ultimata sättet att gå till väga hade varit just att bränna någon levande.
Jag säger bara , Synd.

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0