hej harry

Vi hamnade på Harrys och ja, det var en ganska trevlig kväll,
(trots några utbrott . (förlåt Emil))




Efter några öl så fick vi skjuts av basshunter määän
hem till fridas mysiga boning.
sov lite grann.
Sen synkade vi ganska bra jag och Frida.
Klockan 04.00 var vi über pigga
Och efter att ha disskuterat både det ena och det andra i 2 timmar,
(så som jordens undergång, människor, livet , döden, kärlek,hat,
blinda och döva, OSV, )
så somnade vi igen.

"LISA, om jag blir blind och döv någon gång. '
Kan du LOVA att döda mig då?"

Nej frida, det tänker jag inte göra-.
för isåfall så ska jag vara dina ögon.
och jag ska vara dina öron.


SEN VÄCKTE FRIDA MIG MED DEN ALLRA LÄCKRASTE OMELETT JAG SMAKAT.
mina vänner är så söta,
de väcker mig och ser till att jag går upp.
De förser mig med föda och får mig att må bra.
Tack söta kära underbara ni.




(och frida (och jag) är faktiskt inte alltid sådär groteska som ovan.)
TITTA BARA HÄR DÅÅÅÅ :



Hon är så vacker min vän!!

tack å hej, nu kom nathalie med pizza.
Yummiiee

Shoot baby!
Postat av: Frida

Jag ÄLSKAR dig. Kan du fatta det? Din underbara människa :)

2009-04-08 @ 00:20:37
URL: http://fridaglans.blogg.se/

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0