hello sunshine

Vilken härlig dag, och vilken underbar morgon!!!
Jag gillar ljudet av spanska toner som letar sig in i mina trumhinnor och väcker mig långsamt ...
samtidigt ligger min allra underbaraste bredvid mig och letar febrilt efter någonstans att flytta in.
Och vi vet ju det, att om vi vill ha något, så får vi det. Svårare än så är det inte.
Så vem får en lägenhet idag klockan fem? Jo, Nathalie såklart.

Jag tror att vi har blivit skänkta någon slags gåva som får oss
att uppskatta vardagen och de ovesäntliga,
 finurliga stunderna som gör livet värt att leva!!
jag tackar och bugar och bockar för det.
nu ska jag njuta lite av att jag finns och att jag lever.
ha en fin dag mina älskade vänner!

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0