min dag är en fin dag.



När jag vaknade upp i morse så var jag till
min stora skräck helt ensam i sängen.
Var är min nathalie ?
aja.. tänkte jag, hon kanske är på toa eller nått?
Men INTE!
Jag kravlade mig in i duschen å lät
det ljumma vattnet skölja bort den hemska
drömmen som gnagde kvar innanför pannbenet.

-

sisådär en halvtimme senare,
(när jag lessnat rejält på ensamheten)
så klev hon innanför dörren.
Hon hade ett smile som sa
"god morgon Lisa, det är dags att vakna  nu"
Och hon hade gåvor som sa
"god morgon älskling, jag tycker om dig"
OCH
jag fick en ros.
En röd vacker ros och en vit oskuldsfull lilja.
en ros för kärleken och en lilja för vänskapen.

Jag har sagt det förut,
och jag säger det igen;
VAD SKULLE JAG GÖRA UTAN DIG, MIN ÄLSKADE VÄN?!

du får mig att gå upp ur sängen,
du får mig att vilja gå till jobbet,
du får mig att äta frulle
du får mig att skratta,
du gör mig lycklig
du finner en mening i precis allt.
Tack för att du finns


Shoot baby!
Postat av: Hanna

Söötisar;)

2009-04-03 @ 10:10:16
URL: http://hannalii.blogg.se/

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0