när jag satt i kyrkan så skrev jag ett brev .

Hej Gud,
Jag sitter i en av dina miljoner byggnader. En kyrka. I Trollhättan.
Jag vill bikta mig.  Jag vet att du inte existerar, men i en kyrka kan man passa på att erkänna sina synder för sig själv.
Lätta sitt samvete, och rensa lite bland cellerna där uppe.
Sen slipper man tänka på allt som man ändå aldrig kan göra ogjort.

(min egentliga tanke var att få klockan att snurra lite fortare)

Okey, here we go...

  • (den första punkten är hemlig)
  • Jag somnade nyss här i bänken. av ren och skär tristess.
  • Jag tänker på mäns privata delar när de köper skor av mig.
  • Jag hatar kunder. Speciellt de som är fula, otrevliga och de som vill lämna tillbaka saker.
  • Jag hatar att sitta/titta/vara/ osv, hatar att befinna mig i kyrkor. Trots det så följde jag med Hanna hit. Varför?
  • Jag försöker intala mig själv att kyrkor gör mig lugn. Men jag har så jävla fel.
  • Jag svär. Ofta
  • (hemlig punkt)
  • (HEMLIG punkt)
  • (definitivt jääääätte jätte hemlig punkt)
  • Jag är kär i ljudet av glas som krossas.
  • Jag kan inte säga att jag älskar någon. FAST jag gör det? (hur vet man det ?? )
  • Jag Ogillar mig själv och allt vad det innebär , fast vissa dagar kan jag älska mig själv obehindrat.
  • Ibland ljuger jag eller överdriver sanningen till mina fördelar.
  • Jag gillar inte hundar. Inte det minsta. Jag gillar inga djur. Fast ibland är dom söta (på bild). men dom luktar illa.
  • Jag började dricka coca cola för att jag tyckte det var coolt.
  • Jag ÄLSKAR när folk gör sig illa och kan leva på det i flera dagar.
  • Jag vet inte vad jag tror på.
  • Jag är rädd för kärlek.
  • Jag är beroende av närhet.
  • Jag får ångest av att åka buss.
  • Jag HATAR att träna på gym, men ändå har jag gjort det skitmånga gånger.
  • Jag HATAR att lyssna på människor som jag inte bryr mig ett dyft om. De kan hellre bara hålla käften.


 

Nu har jag berättat en liten del av mina synder.
Förlåt mina älskade kunder , förlåt för att det låter som om jag inte gillar er.
Det gör jag. Mycket! Men jag kan inte hjälpa att den bittra sidan ibland tar över hand.


Shoot baby!
Postat av: Anonym

haha du är så rolig du! "började dricka coca-cola för att det var coolt" hahaha

2009-04-20 @ 21:30:22

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0