siesta baby

mina älskade ,
jag vet att ni undrar.
Är oroliga? fundersamma? misstänksamma? svartsjuka?

jag skall berätta..
-Jag är omgiven av solar.
skinande som mänskliga.
-befinner mig i en lya , inte större än en dubbelsäng.
-lyssnar på lisa lynne och förknippar dagen med nirvana
-tror att lugnet smög sig in i min själ någonstans runt elvatiden.
-förbereder mina dansanta gener inför bounce på orion.
-försöker ignorera min ständiga suktan efter piller mot illamående
-tror på kärlek för första gången i mitt liv.
DET ÄR INTE NORMALT för att vara mig.

jag lovar att ni inte behöver oroa er längre.
jag har det bra.
nathalie har det bra.
vi har det bra
och vi lever.
som aldrig förr.

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0