var dag med er är en underbar dag.









Vilken trevlig dag en måndag kan vara när man är fri från plikter och bekymmer.
(I OCH FÖR SIG :)
Att spela BINGO var kanske något bland det mest trista jag gjort.

Bingo-rösten ropar ut nummer efter nummer....
Någon får bingo.( ingen av oss om du tror det)
Och rösten säger  tex. "Bingo på Olof 87"
-ÅH, det måste vara han borta i hörnet. han ser ut som en Olof och är ganska gammal....




Efter den här galna dagen som lyckades
rymma ganska många händelser,..
så begav vi oss mot skogen , junk å spökhus.
Där försökte jag, Psykologen DR. Rousin,
föreläsa om vad som händer efter döden ,
och vad som är meningen med livet.
Jag undrar om någon förstod mina tankar
kring gröna snöbollsmonster som iaktar oss
och styr oss och våra liv med hjälp av tv-spels konsoller.

jag förstod inte riktigt i allafall.

nu är det tomt i mig, och tomt i dig.
tomt i oss och svart i hjärnan.

jag är hos min fina frida i uddevalla å hälsar på.
nu somnar jag i hennes röda soffa.

ciaooo




Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0