fredagskvällsdikt.

sås i luren å soppa på buren
jag tar de ord som är nära
Du behöver inte lyssa på det hära.
Jag är så ofattbart trött
sitter och tänker på kött.
Blir det chips eller nougat ?
ÄH jag är för lat.
det är kul och roande att rimma
ikväll blir det ingen dimma.
jag är nykter som en spik
täknte ju bli rik.....
dricker juice och äter knäckebröd,
du tror nog kanske jag är död?
Nejnej, jag är bara lite trött,
har än så länge bara halv dött.
Jag längtar efter nikotin!
blir snart sugen på VIN!
Nej nu ljuger jag för er
vill inte ha mer.

bara sova
kan du lova

att inte väcka mig
när jag drömmer om dig.

Shoot baby!
Postat av: Anonym

"bara sova

kan du lova



att inte väcka mig

när jag drömmer om dig"



heja lisa från julia.

2009-08-23 @ 02:50:14

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0