Junkfest och hejdå

Ja , som man säger, Slutet Gott, Allting Gott.
Idag gjorde jag min sista dag på Junkyard.
Åtminstone för ett tag framöver.
Lite, Lite sorgligt måste jag medge att det var.
Det är ju extra tråkigt att lämna något när det är som roligast!!
Jag kommer att sakna alla mina barn på junkyard fritidsgården....... :)
Jesper och gänget, Ni bringar glädje och energi även vid de segaste dagarna.
ni är UNDERBARA!!

Well well....
Junkfest avklarad iallafall.
(Varför ska det alltid, alltid regna vid de mest olägliga tillfällena?)
Nu återstår afterpartyt...
Sitter och väntar på Elin som är segare än babsen på junk...
Hon har en garderob (eller rättare sagt typ fyra stycken), STORA garderober.
SJUKLIGT Mycket kläder.
Ändå dröjer hon med ursäkten " jag har inget att ha pååååå miggggg "... bla bla bla
stackars lilla flicka.

Evelina kommer också snart.
Hon ska bara äta en macka och sen kanske hon rullar hit i en bubbla som bara är hennes.
VAD VET JAG ?

SKYNDA ERRRRRRRRRR



SKÅL & HEJDÅ


Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0