paus.

Ja, hemkommen och välbehållen.
Eller ?
Jaja. en vecka i Sverige duger gott.
speciellt såhär inpå julen och allt vad det innebär.
Ett dop ska jag hinna med, och det var väl allt. En liten utgång i morgon kanske?
Hm. Nathalie avgör den saken. NÅ ?
Weelll.... På söndag var det alltså dags igen. Fly landet. söka lycka och en paus från verkligheten.
lite pirrr i magen existerar. Mer än förra gången. konstigt? hmm....

klockan närmar sig tresnåret. och i morgon är det dags att göra lite nytta hos pappa.
sista dagen innan äventyret uppenbarar sig igen.
Sthlm och malin o kelly o wendy o dop och sång och
välkommen och hejdå. flygplan och skit flygbolag och livet i andreas väska.
herregud. kan jag få asyl i mitt eget liv ?
orkar inte springa längre. jag har ju faktiskt astma. en jävlig sådan också.
och jag vill inte få KOL för det har mormor o morfar och snart kan man varken röra sig , andas eller prata.




SÅ, mitt upp i allt, behöver man en paus. stanna, se sig omkring, andas,
trivas, känna efter. Vart man än står i livet. Kan du fatta det Lisa.
Relax. n No stress.

Peace


Shoot baby!
Postat av: no fixed address

Jag saknar dig redan, vet inte hur jag ska klara mig på den här långa resan ifrån dig! Älskar dig

2009-12-19 @ 16:35:52

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0