BOSTAD

hej vän.  nu har jag ringt runt till några bostadsföreningar och jag fick två smygkikar på lägenheter redan i morgon bitti!
 hoppas dom e nice.. .. vore skönt att slippa spendera större delen av tiden på flykt... ett litet tag iaf. tills jag kan rymma härifrån

lönen kom som en räddande ängel och nu får jag lov att låtsas att den aldrig har infunnit sig .
intala sig själv....jag är så jävla pank ... (måste spaaaara....)

att umgås med hanna lindberg dygnet runt gör mig lite smått flummig och antagligen påverkar detta även mitt skrivande ,
men det är det värt, för hon är en världsbra vän.

Shoot baby!
Postat av: MImmi KArlsson

fan va kul om du skulle hitta en lägenhet igen! Jag kommer ofta och hälsar på dig!

2009-02-25 @ 13:34:57
URL: http://mimmi92.blogg.se/

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0