ett litet dagboks galleri ?

  Fredagen som spenderades hos frida å peter. sång å musik å mys med söta vänner.
  Igår kom Min gamla barndomsvän och en liten plutt på besök! 
  måndag kväll. (igår) hamnade jag hos den här bruden. 
hon slog mig och sa att om jag inte slingar hennes hår NU, så skulle hon hugga av mig huvudet.
(fast jag FICK faktistk äta upp pizzan innan OCH dricka upp hennes cola, så jag var skyldig henne)

  Sen fick jag se att min tumme hade gått och blivit gravid. Det gör ont.

 Hon blev snygg i sina slingor och vi vilade ögonen på oss själva 
............................ tills vi föll i sömn någon gång.
 

Shoot baby!
Postat av: Anonym

Men åå du fick ju inte lägga upp bilden på mig :( ja ser förjävlig ut...ta bort genast (helt seriöst) lisa!! Du får ta en ny bild när vi ses nästa gång ;) snart hoppas jag! sköt om dig... Kramar //Isabelle

2009-02-24 @ 19:42:04

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0