god morgon? eller

efter rå fisk, rödvin, gos, sitta-i-bilen-tjat, en tom flaska, å lite annat så råkade jag somna i nathalies säng av någon konstig anleding.
(kanske liiiiiite för att jag va trött)
och sen vaknde jag nu klockan fyra av att hon kom å väckte mig å nästan tvingade mig å somna om igen. då ville jag ju inte sova såklart. nää. så jag gick upp å såg på one man show by nathalie .

det va kul. jätte kul tillåmed.
bland annat fick vi insikt i hur man lyckas bränna 400 spänn som man inte ens äger?
på knappt en timmes party time på lipz....
på en torsdag.
osv....... ok, egentligen kanske de inte va nått spec. ovanligt svårt uppdrag att utföra..spec inte när hon som vi pratar om har erfarit (?) betydligt tuffare strapatser i vardagen...
well ..... särklass skulle man kunna säga.
precis som 7Ö , . eller hur va de?

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0