Gudda'y fellows...

DAG.. TISDAG.
Humör: efter ett litet piller som motsvarar en kopp kaffe är jag hyper energisk .
( för övrigt, tillräckligt glad för att orka dansa)
Månad: IT IS FEB.......du vet det.
Plats: befinner mig i gränslandet mellan fantasi och verklighet.
Bakgrundsljud: Just för tillfället ahhh ahhhahaha (ungefär så låter det)  mimmis musik.
PLANER? : Yes. efter jobbet ska  jag hem till Frida och spendera en sista natt! (Peter missade planet hem..)
TIDPUNKT: EXAKT 11.21
hungirg? nepp.
oufit: sliten.
nyduschad? Nej.
saknas: En jävla massa kunder... en söt  människa och några av mina livskamrater.
jag KAN leva utan: smör på mackan, vissa personer, trasiga mobiler, slask , att vara pank.
VILL HA MEST AV ALLT : Nikotin. (i en liten dos). för nu ska jag  bli kvitt sånt äckligt.
dilemma: jag har inte ens råd att köpa en enda cigarett hos tarek.
synfält: vyer av tishor ... snö.... mössor............ grus....... osv..........

jag kan stå såhär hela dan men det vill jag inte. jag vill bli av med min energi.
jag ska yra runt lite ....skiva ett mess...... vika kläder......  pyssla lite........

hej


Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0