hjärtat springer och jag försvinner....

wiiiiiii run runr run run u´run runnn

.UNNNN.der.bar.a.
budgeten fungerar bättre än väntat..hittils!
inget köp sug, inget sug över huvud taget! FINT!

efter jobbet ska jag bara köpa en ny laddare till min dator så jag kan använda min godsak igen!!
sen ska jag till apoteket och hämta piller och sen till ICA, skaffa ICA kort, och handla mat
såhär intressant är min inköpslista idag:
-pumpafrön
-solrosfrön
-övriga frön
-havregryn
-avocado
-palsternacka
-morötter
-rotselleri
-keso
-mjölk
-lök
-kaffe
-te (till hanna)
-russin
-frysta bär
-ägg
-fisk

ikväll tänkte vi göra ungsrostade rotfrukter och fisk! typ,
om vi orkar. antagligen inte.
så ikväll kommer vi äta frön . bland annat.

peacce


Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0