jag är skitarg

 
Idag är en helt vild upp och ner gångs dag. topp, dal, topp dal........SHIT !!!
Jag får kramp i käkarna av att hålla inne alla skrik som helst vill rusa ut genom mitt gap och virvla runt tills någons trumhinnor sprängs. KAN INTE SLÄPPA...kan inte släppa tanken på att krossa saker... förstöra..riva söner...dra loss hår från någons huvud... sätta tänderna i HUD och bara krossa käkarna mot varandra tills man känner blodsmak och vitt ben blottas.
jag måste vara galen. För såhär tänker väl inte vanligt folk?
den egentliga frågan är...varför är jag så arg?
JAG VET JU FAN INTE! och det gör mig så frustrerad och förbannad och totalt förvirrad!!
men det rycker i kroppen och jag KAN inte sitta still. måste döda någon. NEJ, egentligen vill jag bara döda KÄNSLOR. känslor som inte får finnas längre. känslor som jag inte vill känna och känslor som bara stör mig helt enkelt.
men hur fan dödar man ett adjektiv??????
går det... ellle... fan hjälp mig.-




 
Jag tog en resa ungefär fyrtio år frammåt i min tidsmaskin och fick se mig själv ..
(WOW , jag har skrivit en bok!!!)

Shoot baby!
Postat av: Lina

Haha! Såå arg, men ändå så rolig och söt!! :)

2009-02-18 @ 19:47:37
URL: http://elinia.blogg.se/
Postat av: Frida

HAHAHAHAH fy fan vad underbart!

2009-02-19 @ 23:59:21

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0