JAG HAR ETT HEM

idag är en fin dag. en bra ,rolig och trivsam dag!!
TORSDAG.
i morgon är det helg, och även fast jag ska jobba fre, lör så känns det ändå lättare att genomföra arbetet när man vet att man har något kul att hitta på efter man har slutat!

Idag ska jag ta med min vän nathalie på en åktur efter jobbet. turen går till Mikko .
mikko som bakar sushi, om man nu kan baka sushi?
i vilket fall, sushi it is.
och vin. såklart.
mys mys mys mys. vi ska fira.
fira att jag efter dessa kringresande månader, nu äntligen har tagit steget att skaffa mig ett eget place...
yep.
trollhättan erbjöd mig en söt liten lägenhet bara TVÅ dörrar från min kära vän Alexander!
Alexander och jag kan sen åka till jobbet tillsammans, laga mat tillsammans , hälsa på hos varandra och låna saker av varandra. vi kan göra allt tillsammans.
sånt som grannar gör! typ låna sockar.... mjölk.... dricka öl , kaffe, eller busringa på varandra.

Impulsivitet, min största egenskap, ja.
flyttar redan på måndag.
kort varsel, gött gött göttttt......

jag förväntar mig en del inflyttningspresenter och många fina besök av trogna vänner!
jag lovar att jag ska vara en världsbra värd.
ta hand om er.


DET BÄSTA!!!??????
JAAA DET KOMMER HÄR!!
jag har en STOOOOOOR garderob!!
en sån som man kan gå in i. man kan sitta i den, sova i den, bo i den om man vill.
mina kläder å skor ska få en aldeles otroligt mysig plats och jagh hoppas de ska känna sig som hemma tillsammans med mig.
förhoppningsvis kommer de trivas bättre där än i baksätet på min bil.


nu ska jag plocka ordrar!! HEJDÅ!

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0