jag måste ringa min tandläkare

 
för jag fick ett brev där det stod att jag har gratis tandvård i hela ETT år till.
jag tror inte att någon annan blivit så privilegiad som jag ? tveksamt...
tänk att man har rätt att laga en tand som de råkat gått hål i,
utan att behöva betala sådär typ 10 000 kr.
Det är ju liksom inte samma sak som att man får en maska på strumpbyxorna..

fast det är ju mitt fel såklart, om jag får hål i en tand. mitt  mitt MITT , bara MITT fel.
jag har till och med gjort det med MENING. enbart för att få betala den där inte alls så farliga avgiften.
vafan tänk vad många borrar och skit dom kan köpa för alla dom pengarna?
snart behöver vi inte ens GÅ till tandläkaren längre. för snart borde dom ju uppfinna nått som gör att vi aldrig ALDRIG NÅGONSIN mer får hål i tänderna.

(jag har inget hål, men jag talar för alla svenska människor som hatar tandläkare och är panka)

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0