nytt liv, nytt nytt nytt sova sova säääängggg..hanna pratar i sömnen.

ääääntligeeen..... under mitt skinn, innanför mitt pannben och i mitt blod...där dansar änglar så glatt och utstrålar lycka med sina fina glada melodier!

I AM HAPPY. and I am rich.
Yepp. för en halvtimme sedan så damp min löning in på kontot ..
har ingen aning om hur mkt ... (eller hur lite) ,,, men förhoppningsvis täcker det min trakasering , mina skulder inklusive räkningar , bensiin och maaaat fram tills nästa månad.

det är sjukt hur papperslappar och plåtbitar kan påverka vårt humör och vårt välbefinnande så fruktansvärt.
 pengar är inte allt, men ändå KAN man itne klara sig utan .

nu ska jag krypa ner bredvid min söta vän som ligger och väntar på mig i sängen.mmmmmmmmmm sooova...
i morgon börjar mitt nya liv.
  DE NI !!!

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0