vem kan seeeeegla för utan vind??

Jag tror att jag fattar innebörden av den där gamla visan nu.
har alltid sett en liten gubbe framför mig när jag hört den sången..
han sitter i en eka mitt ute i en sjö , långt från stranden och civilisationen
årorna har fallit i vattnet och vinden är för längesedan död.
han kommer ingen vart och är bara helt TOTAL-LOST mitt i ingenstans.

men nu fattar jag att dom sjunger om att det inte går att segla UTAN vind. att man inte KAN leva utan sin vän , 
och inte SKILJAS från varandra utan att fälla tårar.

buuhuuww

Jag har slingat nathalies hår och nu väntar jag på han som ska komma med sömnpulver och hälla det i mina ögon.
system of a down spelar mys musik som håller mig vaken in i det sista........



Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0