CUU 187

nu ska jag vandra ut till min kringresande garderob och hämta lite kläder att sätta på mig.
det känns lite spännande att vara i den här situationen.
allt kan hända och hela världen är full av möjligheter!

vad är det jag försöker intala mig egentligen.
som att det vore lugnt eller nått.
fast det är det ju?
ibland ibland ibland ibland ibland ibland
oftast gnager det en impulsiv känsla inuti och jag tror att jag kan precis allt
men det känns hemskt när man måste vara  realistiskt och låtsas vara vuxen
jag vill aldrig växa upp , bygga bo och slå rot. rutiner och utledda vanor ,,,
jag vill ha en trygg och kärleksfull miljö , rutiner och fast inkomst
Världen är enorm och full av möjligheter
världen är så jävla liten och överallt finns människor som vill en illa.
alla mänskliga fel beror på osäkerhet och självförakt
de flesta mänskliga varelser har en medfödd instinkt att vilja såra, skada och verka överlägsna.


jag känner mig trygg. tillfreds med mig själv och mitt liv. jag vet att man inte kan säga aldrig förrän man har försökt.
samtidigt så undrar jag vilka symptom man måste ha för att vara schizofren,


shiiiiiiiiiiiitt nu blev det för mycket i mitt huvud.
ta och ta på dig kläder nu lisa.
hämta magda.
åk till affären.
köp saker . bränn pengar.
åk hem.
städa.
skura. dammsug. grejja.
laga mat.
Ät.
hämta hanna.
gör slingor.
se på tv.
packa mera.
borsta tänderna.
gå och lägg dig.
sov.
vakna.
jobba.

OSV



hej på dig
jag orkar inte resa mig...... kom igeeeen nuuu.....
okej.
ååååååååhh hejj....
pust.
hej dårå

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0