DAG : TVÅ

jag tänkte föra en liten agenda över min hemlöshets period.
kanske även lägger upp en film ibland där jag sitter ner knarkad i min bil och gråter bland ölburkar och sopor.
jag får börja på dag nummer två, eftersom dag nummer ett var igår, och jag kom på det här idag.
så jag kan ju berätta vad som hände igår då först å främst.
vi gör såhär:
(DAG ETT: jag jobbade, åkte till uddevalla, chillade me frida å hanna, sov sedan hos hanna, alltså blev det ingen hemresa till högsäter igår, utan idag istället)

nu kan vi fortsätta med dagen nummer två, alltså idag.
Det är Tisdag den trettonde Januari år 2009.
Jag vaknade i morse av den alltid lika enerverande väcknings musiken från min mobil (måste byta låt eller nåtT..)
tillslut så vaknade jag till liv och orkade mig till å med in i duschen.
klockan tio över åtta var jag fit for fight och begav mig till sjukan en sväng innan jag for vidare till trollhättan och junkyard.
Så nu finns det inte så mkt mer att berätta.
eftersom nu är nu och det itne har hänt nått mer.

idag ska jag iallafall hem till min familj och kanske tillbringa natten där om jag står ut såpass länge..
annars får vi se vad som händer..
återkommer senare.

hajhaj


Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0