en ny dag som kallas tisdag har tagit sin början

igår kom vi fram till att vi tjejer kanske har en tendens att tänka LIiite för mycket.. alltid.
Det kan ganska ofta resultera i onödiga konversationer, bråk och andra dumheter.
Därför har jag nu låtit min hjärna vila ett tag och framöver är det min autopilot som styr.

Antagligen kommer det kanske bli en liten förändring i mitt liv, eftersom man utan att tänka, ibland gör ännu mer korkade saker än när man tänker...
Men det är värt att prova. En ny livsstil för att beskriva det lite mer precist.
Hej jag heter lisa utan tankar.

Numera behöver jag inte stå och fundera på om jag ska köpa gröna jätten eller euroshop majs, jag behöver inte ens bry mig om jag handlar på willys eller ica. min kropp styr och antagligen väljer den det närmaste och mest bekväma alternativet.

sluta tänk. det kan dom som är smarta få äran att göra.



Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0