hej hej

fredags eftermiddag  hos julia i Uddevalla.
jag och hon , hon och jag.bara vi två och det är jävligt skönt.
jag orkar inte träffa några människor och jag vill helst inte ha kontakt med omvärlden.

det känns inte som helg. snarare som en seg söndags kväll där morgondagen fruktas...
ska iofs jobba i morgon som i princip är det ju samma sak.. men slutar fyra som tur är.
GÖTT

Gårdagen ägde rum i Göteborg och Frida sjöng med sån kraft och känsla som man itne trodde existerade i hennes lilla kropp. Det var helt sjukt bra med andra ord och nästan , nästan fällde man en liten tår av beröringen som kom med ord och musik ur henne mun. håret på armarna stod iaf på ända från början till slut.
Jag blir så stolt över min tjej!!


Back to reality så ska jag berätta en usel grej. i morse när vi skulle ta bilen från gbg, så ser jag en FRUKTAD vit lapp under mina vindrutetorkare... och inte nog med det... när jag kommer närmare så ser jaga till min förskräckelse att det inte bara är EN lapp, utan TVÅ ÄCKLIGA skitlappar...
tusen kronor i sjön fyfan... p-bot ingen höjdare alls

nu ska jag spela guitar hero hej svej

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0